donderdag 25 april 2013

Taart kaart

Hallo allemaal
Dinsdag ben ik samen met mijn vriendin Sietie begonnen aan een taart kaart,die ik gisteren heb afgemaakt.
Het patroon komt van de duochallenge blog
Een andere challenge van de EHI blog, was een borduurkaart maken voor koningeinnedag dus hebben we het  patroon gecombineerd met borduren.
En dit is de kaart die ik ervan gemaakt heb.

Zo is de kaart dicht, en nu nog wat foto's van de kaart open zodag alles goed te zien is.


 
 

Ik hoop dat jullie he kaart leuk vinden.
Groetjes Christien

5 opmerkingen:

jokiedebeer zei

Ik vind de kaart helemaal geweldig, wat is dit leuk gedaan zeg.
groetjes joke

Corrie zei

Hallo Christien, wat leuk dat je meedoet bij het E.H.I borduurkaartenblog, met deze prachtige creatie, ik heb al héél wat borduurboekjes van je in mijn bezit.
Je maakt mooie patronen.
Lieve groetjes Corrie

Creahannie zei

Super mooi deze taart/kaart, zo mooi afgewerkt ook met leuke details,

Gr Hannie

Lenie zei

wat een mooie kaart en bedankt voor je deelname bij EHI
groeten Lenie

cristel zei

wat een leuke kaart en bedankt om mee te doen bij de challenge van EHI
grtjs Cristel