donderdag 17 juni 2010

Kraamcadeautje

Zondag gaan we op kraamvisite dus heb ik een cadeautje gekocht.
Op een andere blog had ik een keer een wiegje gezien als verpakking.
Die heb ik gemaakt met dit als resultaat

Het papier om het cakeblik zit zo bevestigd dat je het er na verloop van tijd zo af kan halen en het cakeblik gewoon kunt gebruiken.
De inhoud van het blik is, 2 slabbetjes, 2 rompertjes, een pyamaatje en 3 paar sokjes alles in bij elkaar passende kleuren.
Ook de kleuren van het papier vind ik er goed bijpassen.

5 opmerkingen:

Thea zei

Wat een schattige wieg is het geworden.....ik wil hem ook nog steeds gaan maken.gaaf hoor :):)

Gr Thea

Anoniem zei

Wat een schattig wiegje

Mag ik het patroon van je, maak ik het voor mijn nichtje die is zwanger.
Alvast bedankt!!

willy zei

ik was die anoniemer

gr.Willy

Cynthia zei

Wat een leuk wiegje. mag ik er misschien een patroon van het kraagje of van het geheel?
Je hebt ontzettend leuke dingen gemaakt.

Wil zei

Goedenavond Christien
Wat een super leuk wiegje heb je gemaakt.
Mag ik hier misschien ook het patroontje van aub?

Groetjes Wil